Prvi klik spletne trgovine Mojačokolada.si se je zgodil v letu 2013. Od prvega klika naprej združujemo širok nabor čokoladnih izdelkov. Danes naša mala čokoladnica vsebuje že več kot tisoč različnih čokoladnih izdelkov! Lahko se ponašamo z nazivom najslajše spletne trgovine na planetu. S sloganom "Mojačokolada.si - najljubši kraj za čokoholike" pa želimo ljubiteljem pravih čokolad omogočiti prvovrstno kvaliteto skrbno izbranih izdelkov, razgibano izbiro, preprost nakup in ugodno kupčijo.
Po prvem kliku, ki se je zgodil leta 2013 pa je prišla nova prelomnica za čokoladno ekipo. V letu 2019 so luč slaščičarskega sveta postopoma zagledali BAM izdelki za peko. Med prvimi so spletne police zasedle čokoladne kapljice, ki se od ostalih čokolad za peko razlikujejo ravno v obliki kapljic, ki omogočajo enakomerno in enostavnejše topljenje. Čokoladne kapljice so ustvarile mnogo odličnih sladic, zato se leto 2019 v našo čokoladno zgodbo zapiše kot popoln preobrat. Čokoladna darila zamenjajo izdelki za peko, logotip Mojačokolada.si se postopoma spremeni v BAM Become A Master. Kategorija izdelkov za peko pozdravlja nove člane, ki ti z veseljem pomagajo pri pripravi naslednjih sladic. Poleg nakupa na naši spletni strani pa lahko BAM izdelke najdeš tudi na več kot 50 prodajnih mestih.
Kategorija izdelkov za peko zdaj šteje že več kot sto izdelkov. Da bi še bolj spodbudili svet slaščičarstva in ga približali tudi domačim slaščičarjem ali slaščičarkam, smo pripravili BAM slaščičarsko akademijo. Že poznani BAM izdelki za peko te bodo v spretnih rokah slaščičarjev popeljali v najbolj čokoladne okuse. Skozi spletno akademijo spoznaš različne tehnike, ki jih pri pripravi sladic uporabljajo skrbno izbrani slaščičarji. BAM slaščičarska akademija s poudarkom na praktičnih primerih tako skrbi, da bo tvoje že obstoječe znanje še širše prav tako pa s tabo deli najbolj praktične primere, ki bodo poenostavili pripravo sladic. Ko pa je že vse tako modernega izgleda, naj bo še naša nova spletna stran! Nam je uspelo? :)
Hej, ti! Spoznajmo se! Trgovina Rifuzl je prva zmanjškarska (zero-waste) trgovinica v Sloveniji, ki ti omogoča, da vse, kar ti srce poželi, prineseš domov brez odvečne plastične embalaže. Ideja za trgovinico se je ustanoviteljema Manci in Primožu porodila na dopustu v Grčiji, ko sta z dvema prijateljema sedela na plaži in čakala sončni zahod. V mivki, na kateri so sedeli, so opazili ogromno slamic, ovitkov od sladoleda, čokoladic in plastenk ter se začeli spraševati, kako bi lahko vse te nepotrebne odpadke preprečili. Manca in Primož sta se skozi svoj trud, da zmanjšata količino odpadkov v njunem vsakdanu spoznala in povezala s številnimi pridelovalci, v 2018 pa sta se odločila, da jih združita na enem mestu v Šiški in tako omogočita tudi ostalim zmanjškarjem in zmanjškar'cam, da na enem mestu najdejo vse, kar potrebujejo.
Primož je z nami podpiral zajeten vogal Rifuzla do julija 2021, nato pa je njegovo srce nenadoma ugasnilo. Svoje poslanstvo po ustvarjanju lepšega sveta širi naprej v novih, nam nepoznanih dimenzijah. Primož, hvala za vse, kar si nas v prekratkih 3 letih naučil.
Manca, najlepša hvala za srčno vodnje, ves trud in dobro voljo, ki si jih vložila in delila z nami. Tvoja vizija in močna želja sta omogočili, da imamo sredi Ljubljane vsi zmanjškarji svoj kotiček sreče, kjer si napolnimo svoje kozarčke in uživamo v radostih, ki jih prinaša življenje brez odvečni odpadkov. Rifuzlarke se še naprej trudimo, da bo Rifuzl še naprej najboljša trgovinica pod soncem in se veselimo vsakega tvojega obiska na drugi strani pulta
Zakaj Rifuzl obstaja?
Rifuzl ti olajša, približa in poenostavi nakupovanje izdelkov v lastno embalažo, z namenom, da ne proizvajamo odpadkov, skrbimo za naravo in naše zdravje.
Na enem mestu ti Rifuzl ponuja vse, kar gospodinjstvo potrebuje, s poudarkom na kvalitetnih, pretežno ekoloških izdelkih lokalnih dobaviteljev.
Z nakupom pripomoreš k čistejšemu okolju, v katerem živimo in bodo živeli naši otroci in hkrati podpiraš lokalne pridelovalce, lokalno gospodarstvo
Vrednote
Domačnost
Stranke se v Rifuzlu in v naši družbi počutite prijetno in domače. Pri prihodu v trgovino te z nasmeškom pozdravimo in te vprašamo, kako ti lahko pomagamo. Nismo uradni, v pogovoru med sabo in s strankami se tikamo (razen, če to ni primerno oz. tega ne želiš). Z veseljem kdaj poklepetamo o čisto vsakdanjih stvareh ali ti podamo kakšen nasvet, kako pripraviti ali uporabiti izdelke v naši ponudbi.
Odkritosrčnost
Rifuzl posluje transparentno, kar pomeni, da razkrijemo od kod kje pride, kako je pridelano, kako pride do nas. Naše pridobljeno znanje in dobre prakse smo pripravljeni deliti z drugimi podjetji, če čutimo, da so njihovi nameni zmanjševanja odpadkov iskreni.
Za dobrobit narave v vseh korakih
Ni nam dovolj, da smo trgovina brez plastične embalaže za enkratno uporabo. Tudi pri dobavi in transportu izdelkov do nas stremimo k temu, da čim bolj zmanjšamo ogljični odtis. Izobražujemo naše pridelovalce in ponudnike o boljših načinih transporta in dobave živil do nas. Podpiramo posameznike in organizacije, ki skrbijo za čistejši svet, tudi sami pomagamo pri raznih akcijah, izobražujemo, vzpodbujamo, dajemo dober zgled za življenje brez odpadkov.
Veselje do našega dela in vsakodnevnih izboljšav
Stremimo k najboljši možni izkušnji kupcev v Rifuzlu – s prijaznostjo, strokovnostjo, domačnostjo, pa tudi s (premišljeno in etično) uporabo tehnologije. Vsak dan prihajamo na delo z željo, da nakupovanje z manj odpadki naredimo enostavno, priročno, dostopno, zabavno. Skratka takšno, da vsak, ki obišče Rifuzl, želi o tej izkušnji povedati tudi drugim in širiti pozitivno spremembo v svetu!
Hrabrost
Ni nas strah delati stvari drugače, kot to počne oz. misli večina, če menimo, da je na dolgi rok tako boljše za družbo.
Rifuzlova lestvica načel za ponudbo
Ponudba izdelkov v Rifuzlu je oblikovana po spodnjih načelih, ki si vrstijo okvirno po pomembnosti padajoče. Pri prvem načelu ne delamo kompromisov, za ostala pa poskušamo najti najboljšo zmanjškarsko rešitev:
*Dodatno pojasnilo za prvo točko: Na naših policah ne boš našel-a izdelka, ki bi bil zapakiran v plastično embalažo, ki bi pri tebi doma predstavljala odpadek. Žal je realnost taka, da določena živila (predvsem iz uvoza), še vedno dobimo pakirana v plastično embalažo za enkratno uporabo, a stremimo k temu, da so potem ta pakiranja čim večja (običajno 10, 15 ali 25 kg).
Ne obljubljamo, da bo v vsakem trenutku ponudba točno v skladu s temi načeli, imaš pa našo besedo, da vsakodnevno delamo na tem, da se bliža temu idealu – veseli bomo tudi, če nam predloge za izboljšave poveš!
Kdo kupuje v Rifuzlu?
Rifuzlarji! To ste vsi tisti, ki verjamete enako, kot verjamemo mi: da je plastična embalaža za enkratno uporabo nepotrebna, da lahko veliko kvalitetnih, zdravih in okusnih izdelkov dobimo lokalno in da želimo svet pustiti čist tudi za vsa bitja, ki bodo živela za nami.
Tudi tisti, ki verjamete, da je poštena cena kvalitetnih izdelkov takšna, da so vsi pravično plačani za svoje delo – od kmeta, ki pridela in požanje žito, do prodajalke v Rifuzlu, ki ti prijazno svetuje in postreže.
Rifuzlarji smo večinoma družine z malimi otroci, bodoče mamice, študentje, mladi pari ali mladi sami. ? Pa tudi starejši, ki se še nostalgično spominjate časov, ko je bilo nakupovanje v rinfuzi nekaj običajnega, vas moti, kako hitro se napolni smetnjak za embalažo in z mladostno iskrico v očeh stopite čez Rifuzlov prag ter si privoščite kakšno lokalno dobroto z naših polic.
Za zaključek …
Želimo, da Rifuzl sooblikuješ z nami tudi ti, draga stranka. Sporoči nam vse dvome in vprašanja, da jih skupaj razjasnimo in najdemo rešitev.Ker je naša ekipa majhna in ima dan samo 24 ur (pa je potrebno še kakšno uro odspati v tem času), pridelovalcem in dobaviteljem verjamemo tudi na besedo. Pri tem obstaja seveda možnost, da kdaj kaj spregledamo in se izkaže, da naše delo in ponudba nista v skladu z našimi načeli in poslanstvom. Če to opaziš, nas prosim opozori. Z veseljem ti prisluhnemo, če se ti kaj ne zdi v redu. Konec koncev – več glav več ve! Se vidimo v Rifuzlu!
Pozdrav od ekipe!
Optimizacija procesov, test novih BAM izdelkov, planiranje najboljših teambuildingov niso ravno v enaki branži, a skupaj gredo z roko v roki. Njegov moto: Raziščimo problem in nato poiščimo rešitev.
Je kot reševalno vozilo, le da se sprehaja po spletu in malo med člani ekipe. S svojim znanjem in izkušnjami, s katerimi piše že deseto leto čokoladne zgodbe, skrbi za pravilno delovanje spletne strani, ustvarjanje najboljše uporabniške izkušnje in optimiziranje procesov.
Nika je tista, ki BAM marketing ekipo povezuje v celoto. Poskrbi, da procesi tečejo gladko, da pravočasno o vseh novostih v BAM svetu izveš tudi ti.
Mojster za našo spletno trgovino in razvijalec vseh tehničnih novosti. Gašper poskrbi, da je tvoje spletno nakupovanje nemoteno in priskoči na pomoč, če imaš težave z delovanjem BAM spletne strani.
Od 24. decembra dalje lahko kupujete v prvi trgovini brez plastične embalaže v Sloveniji. V njej je možno kupiti vse, kar gospodinjstvo potrebuje. Trgovina je locirana v Ljubljani blizu Kina Šiške. Z ustanoviteljema Manco Behrič in Primožem Ciglerjem smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije.